zondag 27 juni 2010

Alle hotels op een rijtje

Een hele tijd terug ben ik al begonnen met het proberen om een hotel in New York te winnen met priceline; dit leek helaas niet goedkoop te gaan worden, dus al snel had ik een back-up hotel geboekt, mocht priceline niet lukken. Dit was een relatief eenvoudig hotel, maar toch al $ 225 … Maar ik bleef geduldig. Eind mei had ik mijn eerste hotel geboekt via priceline, in Front Royal. En in de loop van juni volgen alle andere hotels; zelfs kortgeleden ook nog gelukt voor New York voor een superprijs. Onder DEZE LINK kunnen jullie op het AA forum de verschillende wins terugvinden, met iets meer details.

Hieronder vinden jullie een overzicht van alle gewonnen hotels (de hotel-naam is een link naar de website van het hotel zelf), in de volgorde van onze daadwerkelijke overnachtingen. Tussendoor, van 18 juli tm 31 juli, zitten we in een villa in Orlando, dus hebben we geen hotels nodig.

3 - 6 juli: Sheraton New York Hotel & Towers (€ 355)

 Sheraton NY1 Sheraton NY2

6 - 9 juli: Renaissance Washington DC Downtown (€ 267)

Renaissance Washington1Renaissance Washington2 

9 - 10 juli: Holiday Inn Front Royal BlueRidgeShadows (€ 62)

Holiday Inn Front RoyalHoliday Inn Front Royal2 

10 - 11 juli: Sheraton Roanoke (€ 63)

Sheraton RoanokeSheraton Roanoke2 

11 - 12 juli: La Quinta Inn & Suites Boone (€ 54)

La Quinta BooneLa Quinta Boone2 

12 - 13 juli: Renaissance Asheville (€ 62)

Renaissance AshevilleRenaissance Asheville2 

13 - 15 juli: Fairfield Inn & Suites Gatlinburg North (€ 162)

Fairfield GatlinburgFairfield Gatlinburg2 

15 - 17 juli: Atlanta Marriott Perimeter Center (€ 88)

Marriott Atlanta PerimeterMarriott Atlanta Perimeter2 

17 - 18 juli: Holiday Inn Valdosta Conference Center (€ 71)

Holiday Inn ValdostaHoliday Inn Valdosta2 

31 juli - 1 aug: Doubletree Hotel Tallahassee (€ 45)

Doubletree TallahasseeDoubletree Tallahassee2 

1 - 2 aug: Renaissance Concourse Atlanta Airport (€ 66)

Renaissance Atlanta Airport Renaissance Atlanta Airport2

Ziet er wat ons betreft allemaal weer prima uit, en vooral erg goede prijzen ;-) ! Dus ik ben weer helemaal blij met priceline. Nu hopen dat we goede/mooie kamers kunnen regelen, normaal kan ik wel iets regelen ….

En tenslotte, deze keer niet echt een hint ! Ik heb inmiddels als reacties, maar ook gewoon via PM en via de email, al zoveel leuke ideeën opgedaan voor wat wij gaan doen, dat ik dacht dat het wel leuk zou zijn als ik een enquête plaats om te zien wat de overhand heeft bij jullie. Dus … stemmen maar ! De enquête loopt tot zaterdag 14uur, onze vertrektijd naar New York ! Met dan een nieuwe hint (waardoor een aantal opties zullen afvallen) !

15 reacties:

arianne zei

ziet er absoluut niet verkeerd uit. Mooie prijzen voor nog mooiere hotels.
En natuurlijk hebben wij ook gestemd!

groetjes Arianne

Cynthia en Theo zei

Een mooie lijst hotels .
Het Sheraton in New York hebben wij zelf een paar jaar terug gezeten alleen voor de volle prijs ,ik heb ook op het AA forum je bods nagekeken ik begin het steeds beter te begrijpen.

Theo

famscheepensgoesorlando zei

sakker ju wen hotels....
echt dun hoofdprijs gewonnen ...
en ik heb ook gestemd...
nou zal me benieuwen...
we zullen nog ff geduld moeten hebben...
groetjes uit het zonnige zuiden ook aan de aanstaande bruid :-)))

Agnes zei

oh oh.. er zijn meer stemen dan reacties,maar IK ZEG NIKS. Kus en leuk hoor allemaal....

"Rick, Sunshine State" zei

Helemaal goed zeg, wat een prachtige hotels. Stik jaloers ;-)

Nancy. zei

Het ziet er weer SUPER uit!!
Ik zal niet mee stemmen en wijselijk zwijgen.....maar jullie vertrekken komend weekend al???

Jesse zei

Echt een superlijst met hotels, dat wordt genieten! Ze zien er stuk voor stuk prima uit, en wat een mooie prijzen.

Teleton zei

Een indrukwekkende lijst; stuk voor stuk toppers.

Sandra zei

Mooie hotels, dat wordt weer een mooie reis. :)

Groetjes, Sandra (bluedolph1n)

Roberto en Wendy zei

Ik ben onder de indruk van de gevonden hotels !! via de foto's lijkt de prijs/kwaliteit to zeker de moeite waard !!

Het ziet er echt mooi uit.
Top !

Thea zei

ben altijd een trouwe volger, maar deze keer helemaal.!!!
Heel veel plezier, ook met de voorbereidingen.

Aggie zei

Dat ziet er allemaal erg Wauw uit, dat wordt zekers genieten. Aan de mooie hotel zal het niet liggen!! Veel plezier!

Sonja zei

Super hotels, maar je hebt er ook effort in gestoken. Btw, je hebt op dit moment 102 volgers, wow!

Sonja zei

Nou dat ziet er helemaal niet verkeerd uit zeg. En leuk hoor die enquete. Ik moet nog even stemmen, maar twijfel tussen drie verschillende.

VERKOELEN zei

'Ken' je vooral via het Las Vegas forum. Leuke blog heb je ALWEER ineen gepuzzeld !
Groetjes vanuit het zonnige België.
Fam Verkoelen-Roeland
http://verkoelen.blogspot.com/