donderdag 15 juli 2010

Dag 12 Great Smokey Mountains - TO COME

En WEER haal ik de weblog niet af. Weer een drukke dag achter de rug, maar ben al ver met Dag 11. Maar ik ga toch gewoon lekker slapen nu ;-) !

Vanmorgen gingen we redelijk op tijd weg, om 8uur zaten we al in de auto en reden de Roaring Fork Motor Nature Trail (helaas maar klein stuk, omdat de rest nog gesloten was). Daarna door naar Greenbrier, ook weer plek waar het super-rustig, maar erg mooi was. Geen wildlife en rond 9:10 zaten we weer op weg richting Pigeon Forge. Daar zijn we rond 10:10 bij Parrot Mountain, een soort papegaaien-dierentuin. Hier hebben we het GEWELDIG naar onze zin. Het is wel klein, maar leuk opgezet. En het is PRACHTIG weer, heerlijk zonnetje en goed warm.

Rond 11:30 rijden we naar het centrum, en besluiten even naar de outlets te gaan. Deze zijn groot en we kunnen goed slagen bij vooral Adidas en American Eagle; de tijd vlieg ook voorbij. Pas om 14:15 zijn we klaar en slaan we wat eten in bij de Walmart (en vergeten de aardbeien ….). Daarna rijden we naar Cades Cove, waar we rond 16:15 aankomen bij een beekje (weer tip van Jolanda) en op ons gemak wat eten en van de prachige omgeving genieten.

Daarna op pad om de ‘loop’ bij Cades Cove te rijden, en komen weer een moeder met 2 kleintjes tegen. Echt genieten, omdat dit net van de ‘loop’ af was, op advies van Jolanda weer, en we dus lekker lang en in klein gezelschap hiervan konden genieten ! We rijden het rondje af en zien verder aantal hertjes en weer een moeder met 2 cubs (waarschijnlijk zelfde). Om 19uur reden we weer richting hotel, waar we de mannen om 20uur afgezet hebben. Yvonne en ik lopen nog even samen het centrum van Gatlinburg in en zijn rond 21:15 terug. Het is de hele dag TOPweer geweest, alleen maar zon, lichte bewolking en rond de 30 graden !

Ruimen wat spullen op, want we willen morgen VROEG op pad (rond 7uur) naar Cades Cove, om vandaar door te rijden naar Atlanta. Onderweg zal ik beide dagen bijwerken van de weblog ! Dus nog even geduld en morgen einde dag hebben jullie Dag 11, en volgende ochtend Dag 12 (en einde volgende avond Dag 13).

10 reacties:

Agnes zei

ooooooh als je alles nog maar weet!!!!!!!!!!Leuk van de beren, dat je die toch nog gezien hebt. Ik hoor wel als alles bijgewerkt is, ga ik er echt weer voor zitten,vooral benieuwd naar de foto's.En dan vooral van het beleg op je broodje, haha AARDBEIEN VERGETN, hoe kan dt?????

Sonja zei

Het blijkt wel dat jullie heel veel beleven op een dag als er echt geen tijd meer is om het blog aan te vullen. Dat beloven dus weer mooie verhalen te worden. Succes met het bijwerken hiervan, ik kijk er naar uit, maar vergeet niet onderweg ook te genieten van je omgeving hoor.

Pieter en Petra zei

Wederom weer een prachtig verhaal helaas zonder plaatjes, maar kan mij gelukkig 'behelpen' met Google zodat ik dan toch alvast een idee krijg wat voor mooie plaatjes ons nog te wachten staat.

Wij wachten dan ook in spanning af :-)

Groetjes vanaf mn 'workspace' op de Coolsingel,
Pieter

Teleton zei

Op zo'n reis kan je niet genoeg beren op je pad zien! Geniet en relax tijdens deze prachtige trip.

Aggie zei

Dit leest al lekker, super om zoveel wildlife te kunnen zien. Ik kijk uit naar je hele verhalen, dus kom maar op!!! Have lots of fun!

Jesse zei

Voor sommige mensen zou deze voor jou korte update al het verhaal van de dag zijn ;-) Jammer dat je geen tijd had, want ben vandaag vrij en zat d'r helemaal klaar voor om twee dagen te lezen en foto's te kijken! Maar wel goed dat je het echt niet tegen je zin gaat doen.
Heel veel plezier weer vandaag.

famscheepensgoesorlando zei

heeyyy ook ik lees genoeg kortere verslagen hoor dus doe op je gemakt man en relax...niks moet alles mag...
een prachtig dag weer zo te lezen
groetjes marij

pumi1000 zei

Ik ben ook benieuwd naar de mooie foto's.

Lekker hoot dat cruisen van het een naar het ander. Heerlijk.

Groetjes

Victoria zei

haha ik merk gewoon dat ik jullie blogs nu mis!!

Maar het is vakantie, dus wij wachten wel haha!

Gr,
Victoria

Alex zei

korte verhalen ook geen probleem. Morgen heb je de tijd om 2 lange verhalen te plaatsen. We ( en de andere 129 volgers ! ) wachten in spanning af.