woensdag 21 juli 2010

Dag 18 Acclimatiseren en shoppen !

Om 6uur staat Denise met Levi aan ons bed; hij was 1 keer wakker geworden en nu ECHT wakker. En zij wilden nog even proberen te slapen. Chloë lag nog te slapen; jetlag, nog nooit van gehoord ;-) ! Na een half uurtje ga ik naar beneden, naar de laptop, en Levi valt nog een half uurtje bij Yvonne in slaap. Ik werk alle email weer bij, lees alle leuke reacties (er wordt weer om een hint gevraagd; maar hebben jullie die grote hint van gisteren niet gevonden … beetje jammer) en iets na 7uur wordt ik weer geroepen, Chloë is nou ook wakker, dus we liggen even lekker allemaal in bed en daarna gaan Denise en ik douchen en aankleden en rond 7:45 gaan we samen op pad voor ontbijt ! Chloë hoor ik alleen maar over ‘zwemmen’ en heeft binnen no-time haar bikini alweer aan. Dus de mannen worden wakker gemaakt (al blijft Robin liggen) en MOETEN ook komen !

We rijden naar de Publix en Denise kijkt haar ogen weer uit. We komen lekker (veel) vers brood, rosbief en slaan ijsjes, sinaasappelsap (in de aanbieding hier) in grote formaten in ! We zijn rond 8:30 weer terug in de villa, waar Matthew nog steeds met Chloë in het zwembad ligt en Joey met Levi en Yvonne lekker op de bank hangt voor de tv. De temperatuur is nog heerlijk ! We ontbijten allemaal op ons gemakje, Robin wordt om 9uur ook maar wakker gemaakt, want we moeten op pad. Denise en Joey willen SHOPPEN !

IMG_4528 

IMG_4529

IMG_4530

IMG_4531

IMG_4533

Net iets voor 10uur gaan we op weg ! We klappen de extra achterbank weer uit, en we zitten heerlijk ruim in de auto. De mannen blijven in de villa achter; een paar uur shoppen zien ze niet zitten … En begrijpelijk ook ! Ik eigenlijk ook niet … Maar ja, ik heb de credit cards …

IMG_4534

Om 10:30 lopen we de Macy’s binnen in de Florida Mall. Ik zie een grote smile op het gezicht van Denise ontstaan; vooral Guess maakt haar ERG gelukkig … Daarna ook nog even de M&M’s store in en een klein rondje, want Denise wil toch liever naar de Mall at Milennia, na onze verhalen ….

 IMG_4536

IMG_4539

IMG_4541

IMG_4545

Iets voor 12uur zijn we in de Mall at Milennia, waar we in de Macy’s beginnen en op ons gemakje de hele mall rondlopen, boven en onder. Vooral de Abercrombie, Hollister en Guess vindt Denise geweldig, maar als ze bij het stuk komt met alle luxe merken, wordt de grijns NOG groter ;-) ! Ze vindt het geweldig; Louis Vuitton, Chanel, Gucci, Tiffany, etc, etc. En ze neemt Chloë speciaal mee op haar arm en licht alles toe, want ‘dit moet ze toch wel leren’. Tja, ik weet het niet hoor … Maar goed, bij deze winkels wordt niets uitgegeven (nu niet, en later deze vakantie ook niet, vermoed ik …. in ieder geval niet op mijn kosten). Er worden wel alvast wat aankopen gedaan, en in de Foodcourt lunchen we ook gelijk (de eerste lekkere vette hap voor Denise en Joey; Philly Cheesesteak). En Joey speelt in de Apple store nog met de Iphone 4 en Ipad; hij vindt dat zijn huidige Iphone aan vervanging toe is …. Hm ….

 IMG_4546

IMG_4549

IMG_4550

IMG_4551

IMG_4554

IMG_4555

IMG_4557

IMG_4558

En, omdat het ‘dichtbij’ is, ook nog even langs de Prime Outlets. Jemig wat is het hier al DRUK … Niet normaal zeg … Ik zet de rest af, en rijdt ongeveer 4 rondjes, tot ik een plek dichtbij heb … Hier moet ook weer een aantal keer de credit card getrokken worden, en voor de ‘korte’  termijn is nu alles geregeld en dat geeft een rustig gevoel. Denise heeft in ieder geval precies door waar ze HEEEEL veel tijd gaat besteden (ze zei al dat ze hier liever naartoe gaat dan naar de parken … maar ik heb wel een dure hopper pas voor ze gekocht …). Ik ben nog blij dat die Ugg Outlet nog (net) niet open is ….

 IMG_4560

IMG_4562

Rond 15:30 zijn we weer thuis in de villa; huis helemaal overhoop natuurlijk (nee hoor, valt wel mee); de mannen hebben het heerlijk gehad. Ze hebben gezwommen, tv gekeken, op de DS gespeeld, poolen, internetten, etc, etc. Als we weer even zitten te relaxen bij het zwembad, hebben we nog een verrassing voor Joey en Denise. Omdat we het zo fijn vinden dat ze er zijn, dat ze altijd op onze honden en katten passen, krijgen ze alle 4 wat (shopping) zakgeld voor deze vakantie ! Helemaal blij natuurlijk !

 IMG_4571

IMG_4574

IMG_4584

De vrouwen willen weer op pad, want die gaan lekker vrouwendingen doen; voornamelijk nagels laten doen, maar wie weet wat nog meer … Dus de mannen zijn alleen thuis met eten. Aangezien we allemaal net zo verwend zijn, en dus geen eten kunnen klaarmaken, moeten we maar buitenshuis. En alle restaurants zaten vol, op 1 na: de Hooters. Nou, vooruit dan maar ! Vooral Levi wilde daar graag heen, dus wij offeren ons maar op voor hem. Alles voor de kleine man !

En wat een feest zeg ! Levi stal de show daar. Alle serveersters waren gek op hem, en hij gek op hen. De foto’s spreken boekdelen, en zeker de ‘groepsfoto’ was lachen, want hij greep de hele tijd naar de borsten (echt er bovenop) van de serveerster naast hem. Waarop allemaal grappen werden gemaakt: ‘normaal moet je voor zoiets betalen’, ‘op andere momenten zou dit strafbaar zijn’; we kwamen echt niet meer bij ! Die momenten werden niet op foto gezet, want dat willen die Amerikanen dan weer niet. Het eten, geen idee of het lekker was (geen idee meer wat we gegeten hebben), maar we hebben een geweldige avond gehad ! Leek wel een ‘vrijgezellen-avond’, zo met alleen mannen naar de Hooters ;-) !

 IMG_4592

IMG_4595

IMG_4597

IMG_4599

IMG_4601

IMG_4604

IMG_4606

IMG_4610

IMG_4612

IMG_4615

De serveersters waren dus gek op hem ! En hij was werkelijk de hele avond zo verschrikkelijk lief. Steeds een patatje, of wat crackers die gebracht werden. Echt geweldig deed hij het, ondanks de jetlag. Na een flinke tip, stonden we rond 19:30 weer buiten. We kregen nog drinken mee voor onderweg, ook top gedaan. Dan naar Downtown Disney, waar we de vrouwen weer zouden zien. Eerst hebben we de mannen afgezet bij Downtown Disney en vervolgens gingen Joey en ik naar de Marketplace. Levi sliep inmiddels weer, dus die ging lekker in zijn karretje mee. Ik wil niet weten wat de mensen dachten, van Joey en mij samen met een kleintje …. Ook nog even langs Lefty’s, met alle linkshandige spullen, voor Joey !

IMG_4616

Rond 20:30 belden de vrouwen, ze kwamen eraan. De nageltjes waren verzorgd en mooi gemaakt, zowel handen als voeten, inclusief massage. En je begrijpt wel wie er mocht betalen …. Maar goed, nog even een broodje bij de Earl of Sandwich voor hen, en toen moesten ze natuurlijk nog even de winkels door, en ook de World of Disney. Wat een gigantische winkel blijft dat toch, en wat SUPERdruk overal nog, zelfs op dit tijdstip.

IMG_4617

Maar om 22:00 was het toch echt tijd om terug richting de villa te gaan, waar we rond 22:30 weer waren. Wat hebben Chloë en Levi zich goed gehouden vandaag, ongelooflijk zo’n eerste dag. Hopelijk gaat Levi goed slapen, want die is net pas weer wakker geworden. Net nog een flesje, en hopen dat hij door de nacht gaat ! Morgen weer een mooie dag voor de boeg; in ieder geval Disney ! Misschien tot laat, dus wat later een update dan ;-) !

36 reacties:

Kelly, Laura & Maria zei

Klinkt weer als een supergezellig dagje in Orlando! Fijn dat het tweede gezelschap het ook zo naar hun zin heeft!

Enig idee wanneer de Uggs outlet haar deuren wel open gooit???

kimmie zei

heerlijke dag volgens mij en idd daar zijn de mannen toch voor.... qua cc hihih nee hoor grapje.

Die foto's bij Hooters werkelijk volgens mij heeft Levi de tijd van zijn leven.

"Rick, Sunshine State" zei

Wat een leuke dag en prachtige foto's van alles eigenlijk ;-)

Het shoppen heeft toch wel aantrekkings kracht in Florida.
De lol spat eraf !!!

En Levi erg leuk dat je voor Hooters hebt gekozen prachtige foto's hoor. Jammer voor de anderen dat ze er niks aan vonden.
Volgende keer mogen ze zelf weer kiezen waar ze willen eten.

Nog veel plezier in Disney !!

De Steijntjes zei

Leuk zo'n eerste dag met elkaar, dat er maar meer mogrn volgen. Dat shoppen gaat je dochter en kleindochter goed af heb ik gezien, daar hebben ze jou hulp alleen aan t eind nodig!! Ff zwaaien met je plastic kaartje....

Ja... En dan die kleine kruimel Levi zo misbruiken...... Ik vind het een schande. Zo maar door al die vreemde mevrouwen bekeken en opgepakt worden. ( zag ik iets van een lichte jaloezie bij de grote heren?????)

Het was een geslaagd mannenuitje, gelukkig was t aanbod van mooie (niet zwangere) hooters hier geen probleem, hihihi.

En morgen naar Disney. Een groot sprookjesland met alleen maar happy faces and big smiles. Dat zal jullie zeker aanspreken. Heel veel plezier en geniet (niet met mate, maar volledig!!!)

Agnes zei

Het lijkt wel of jullie nog meer genieten nu gezin compleet is en ik dacht dat dat niet kon want jullie hebben al zo genoten iedere dag.Wat een geweldig verslag weer leuke foto's hoe zijn de nageltjes gworden????
en vlg mij vandaag weer grote hint gekregen..... ?????
Veel,heeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier vandaag in Disney.We denken aan jullie,Kus

Miriam zei

hihi schaam je om zo'n klein, lief en onschuldig mannetje als excuus te gebruiken om naar Hooters toe te kunnen gaan! ;o)

Veel plezier in Disney vandaag, maar dat zal vast wel gaan lukken!

ps: we gaan het limousine bedrijf eerst even uittesten, dan laten we uiteraard weten hoe, wat en wie. Het is in ieder geval geen Carmel...

Sonja zei

Slimme zet hoor om Levi mee te nemen naar Hooters. De manier om al die rondborstige serveersters aan jullie tafel te behouden. Want wie smelt er nu niet voor zo'n guitig ventje ?
En ik denk dat er nu wel genoeg duidelijke hints zijn doorgekomen, de vraag is alleen nog.....wanneer ?

Saskia zei

Nou mannen petje af dat jullie je zo opofferen om een klein manneke blij te maken. Was natuurlijk afzien voor jullie.....

Have fun in Disney.

Saskia zei

zeg, valt me nu pas op maar staat Yvonne nu voor City Hall in Kissimmee?????!!!!!! Wedding license halen misschien???

Anita zei

Nu durven jullie wel naar Hooters met zo'n klein lief mannetje als excuus, haha. Foto's zien er erg gezellig uit, ik word ook erg blij van die shopping foto's!
Heel veel plezier met de hele familie, maar dat gaat zeker lukken in Sunny Florida.
groetjes,
Anita (Tans4USA)

Tinnetam zei

Dit was genieten in het kwadraat ! Geen wonder dat het wat rustiger was op Twitter gisteren. En wat hebben de ukkies zich idd goed gedragen !

De keuze voor restaurants heeft Levi duidelijk van opa geërfd. Ik heb er geen kijk op natuurlijk, maar het ziet er vrij gezellig uit :-)

Op naar een nieuwe magische dag met heel veel mooie herinneringen !

Han en Ryan zei

Wat een leuke gezellige dag! Heerlijk, die uitgebreide verslagen!

Dames en heren separaat op stap. Levi weet wel waar hij zijn vader, ooms en opa mee naartoe neemt op zo'n avond!

Heeeeeeeeel veel plezier in het magische Disney! Hopelijk kunnen we morgen weer genieten van een uitgebreid verslag!

Groeten,
Ryan en Hannah

Ronald zei

Ik weet het zeker, geef mij maar zo'n Hooters shirtje ipv een Bavaria jurkje.

Maar het was zo te lezen weer een geslaagde dag, lekker met z'n allen.

Veel plezier in Disney.

Gr. Ronald

de Welsumpies zei

Hallo Luitjes,

Dat Levi de show steelt bij Hooters..............Logisch natuurlijk kijk hoe hij geniet.
Vandaag weer een nieuwe dag, geniet van en met elkaar.
Dikke Kus van ons

(Pfffffff kon heel de tijd geen reactie doen iets ging er steeds fout)

Alex zei

wat een prachtige mooie foto's met veel diepte ;-)
En natuurlijk helemaal top zo'n kleine als excuus gebruiken ....

Volgens mij zit de stemming er extra goed in nu de familie compleet is ?

Geniet ervan !

Nancy. zei

Ik zie alleen maar stralende gezichten.......heerlijk!!!
Vooral bij hooters stralen de manne als sterren, of dat door Levi komt vraag ik me af ;-)
Wij wensen julie vandaag een mooie gezellige dag toe dat het zonnetje maar goed mag schijnen!!!

We denken aan jullie!

Jasmino zei

Zo, het heeft een paar dagen geduurd, maar ik ben nu weer helemaal bij in jullie verslag. Ik was ook laat begonnen, had jullie vertrek op de een of andere manier gemist.

En jullie hebben mij nu ook helemaal in de ban hoor! Wat gaat er gebeuren? spannend......

Wel een heerlijke reis hebben jullie gehad, zeg! Jammer van het slechte weer op de Blue Ridge, maar verder hebben jullie wel ontzettend veel beren gezin in de Smokies. En NYC en DC waren ook geweldig, ik heb in elk geval genoten van jullie verhalen. Ik krijg acuut zin om ook weer die kant op te gaan.

Enne, als jullie weer naar de Publix gaan, moeten jullie beslist eens de Cinamon Twists proberen. DIe vind ik toch zo lekker, ik eet er haast mijn vingers bij op!

Veel plezier nog, ik blijf jullie nu lekker volgen!

Teleton zei

Mijn dag is weer goed; natuurfoto's grijpen mij altijd weer naar de strot.......

De Somertjes zei

wat een lol met levi hahah,de foto's spreken boekdelen foei;)

Hahah,nou alles is compleet,heeeel veeel plezier vandaag!!!!.

En geniet er van,en ben heel benieuwd naar het verslag morgen;)
Enne,is de Uggoutlet open als wij er zijn??Weet je dat toevallig?

Zou wel erg gaaf zijn nl:):)

Groetjes,Lein en co

Ronald V / Jarjarbinks zei

Lekker weer bezig geweest met z'n allen. En ja Hooters die staat ook bij ons om de lijst om aan te doen dit jaar. Ziet er heel gezellig uit.

Didier zei

Hoi

Verslag ziet er weer super uit, lees het elke dag met plezier.
En na zo'n vrijgezellenfeestje volgt toch zeker wel een bruiloft?
Heel veel plezier!

Didier

arianne zei

volgens mij staat je blog vol hints, maar wellicht om ons lezers op het verkeerde been te zetten :-)) is het nou een trouwerij of woont toch de villa aangekocht!?!?
We blijven vol spanning volgen.
Die foto's van Levi helemaal super en vergeet de groeps foto niet! En mannen was dit de laatste keer hooters?
Veel plezier weer. Maar moet lukken je hele gezin bij elkaar wat kan je als (o)pa en (o)ma nou nog meer wensen.

Menno zei

Even over de verrassing... Op het forum constateerde we dat tot nu toe niemand wist hoe het is om in het Grand Floridian te trouwen maar iemand suggereerde dat daar waarschijnlijk snel verandering in zou komen...

Ik weet nu inmiddels wel op welke optie ik mijn geld moet zetten ;-).

Geniet van de vakantie!

Jesse zei

Ik moest echt hardop lachen om het idee van die onschuldige Levi die aan borsten zit. Hij wel!, dacht de hele tafel :-)
Superleuke foto's overigens!

Ik vind het helemaaaal niet lijken op een vrijgezellenavond hoor! ;-)

Han en Ryan zei

Tsja, het kan natuurlijk allemaal zijn om ons om de tuin te leiden he!?!

Het ligt er natuurlijk nu wel een beetje dik bovenop ;-) Misschien heeft Arianne wel gelijk!

Anyway, have a magical day today!

:-D

arie zei

Zag het courthouse van Kissimee voorbij komen, denk dat je op de tweede verdieping een marriage license ging halen.

kan het uiteraard ook mis hebben.
veel "trouw" plezier ;-))

Roberto en Wendy zei

Ik heb altijd met glinsterende oogjes jullie blog meegevolgd, maar ik heb het gevoel dat nu de hele bende, inclusief kleinkinderen er zijn ... het gewoon compleet is.

Deze update was werkelijk schitterend, het familiegevoel droop er vanaf. Ik heb hem zelfs 2 keer gelezen :)

De foto's in Hooters zijn geld waard. Wat schattig ... en wat een plezier. Mooi zo mannen :)

Veel plezier nog verder !!

famscheepensgoesorlando zei

yeahhhhh hooters rules hahahahahahaha
eindelijkkkkk...dat dat moet zonder vrouwen snao ik niks van ...wij vonden het ook allemaal kaai leuk daar...en wat een super leuke fotos...
en zeg maar tegen jullie denise dat ik het helemaal goed met haar kan vinden ik vertoef ook liever in de shopping malls als in de parken...ja en met die hints weten we het nu wel....maar misschien zet je ons wel op het verkeerde been express...zoals hiervoor al gezegt wordt...we zullen zien...
geniet ze met zijn alle....heerlijke krijg zo heimwee naar onze familie vakantie....
gezelligggggg
marij

bluedolph1n zei

Over het Hooters en Levi is genoeg gezegd, laat ik dat maar niet meer doen, haha ( maar wat een lief mannetje! )
Heel leuk verslag weer om te volgen!

Groetjes, Sandra
(bluedolph1n)

Sonja zei

Wat een heerlijke dag hebben jullie achter de rug, echt met hoofdletters GENIETEN! Erg leuk om zo mee te mogen genieten ;-)

Ik ben nu toch wel erg benieuwd wanneer het gaat gebeuren; vandaag, morgen of overmorgen maar het duurt niet lang meer he??? Hahaha Je weet de spanning er in elk geval goed in te houden! ;-)

Ik wens jullie alvast een superdag!!

Liefs,
Sonja

Tiggergirl 2010 zei

Mattrob gefeliciteerd. In dit hele blog geen enkele keer het woord aardbei genoemd. Wat knap van je. Maar helaas zag ik dat je over was gestapt op "meloenen" bij Hooters dan.

Verandering van spijs doet eten.

Nog veel plezier daar.

marlous zei

Wat een leuk verslag van een nog leukere dag. Ik heb samen met Ibrahim alles zitten lezen en Ibrahim heeft vooral de foto's met een big smile zitten kijken ;-)
En ik heb echt de hele dag aan jullie gedacht...kan ook echt niet wachten op de foto's!!!
Liefs,
Marlous

famscheepensgoesorlando zei

nou voorgaande reactie zegt genoeg...er wordt dus echt getrouwd :-)))))
ze zijn benieuwd naar de fotos....en ze hebben de hele dag aan jullie gedacht...
maar wie gaat er trouwen hahahahahahaha ik ga naar men bed en lees morgen wel weer het vervolg...veel plezier daar in orlando
groetjes marij

famscheepensgoesorlando zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Evelyne zei

Hilarisch, dat verhaal en foto's over Hooters. Weer een ervaring op zich! Jullie genieten allemaal prima hier. Ga zo door!

de Welsumpies zei

Van Harte Gefeliciteerd met jullie Huwelijk.

Het ziet er werkelijk uit als een droom.

Heel veel plezier nog allemaal.

Dikke kus en knuf