zondag 11 juli 2010

Dag 8 Skyline Drive en Safaripark

Om 7uur word ik wakker, weer HEERLIJK geslapen. Zou het door de vakantie komen ? Alles is nog in diepe rust, en aangezien we een aparte woonkamer hebben, kan ik daar lekker rustig achter de laptop. Weinig email, want het is natuurlijk zaterdag (ik was al even ongerust dat ze mij op kantoor niet meer emailen), maar gezien de vakantie daar even niet bij stilgestaan. Dat is pas echt goed, toch ?! Ik lees mijn reacties (leuk allemaal !) en lees veel weblogs van anderen bij, ook weer leuk. Om 8uur duik ik de douche in, en wordt Yvonne ook wakker. Die gaat gelijk de laatste was doen, terwijl ik lekker naar de Walmart rijd om verse broodjes, aardbeien en rosbief te halen. Het regent niet meer, en zelfs nog beter, ik zie blauwe lucht in de verte deze kant opkomen ! De broodjes halen ze letterlijk voor mij van de karretjes af, die net uit de oven komen !

IMG_3931

Om 8:45 ben ik weer terug op de kamer. Yvonne stapt net onder de douche en de mannen liggen nog heerlijk te slapen. Ik weet niet of ze het mij in dank afnemen, maar vond ze zo ‘schattig’ liggen, dat ik toch maar een foto plaats ! En Yvonne en ik begonnen vast aan ons ontbijt, een broodje met rosbief en een broodje met aardbeien. HEERLIJK !

 IMG_3932

IMG_3933

Om 9:30 gaan Yvonne en ik nog even naar de Target en Walmart, om de kleine koelbox (zie foto hierboven) in te ruilen bij de Target en bij de Walmart voor een lagere prijs een grotere koelbox mee te nemen ;-). We maken de mannen wakker en gaan op pad. De was draait toch nog, dus we kunnen nog niet weg. Als we rond 10uur terug zijn, hebben de mannen gegeten en zijn ze bijna aangekleed, viel niet tegen ! We pakken onze spullen in, laden de auto weer in en rond 10:30 gaan we op pad.

Als we wegrijden, zien we dat de lucht boven Shenandoah National Park, en dus de Skyline Drive, weer grijs worden … Afwachten maar, de temperatuur ligt nu rond de 21graden, wat lekker aangenaam is. We rijden door Front Royal heen, echt gezellig Amerikaans klein stadje, met veel Amerikaanse vlaggen in tuinen en aan huizen. Dan volgt de afslag naar de Skyline Drive, waar we $ 15 toegang moeten betalen voor het Shenandoah National Park. Een paar mile verder zit het Visitor Center, waar we ook de film even bekijken. Het ziet er allemaal prachtig uit in ieder geval.

IMG_7882

IMG_7883 

We zijn al flink de hoogte in gereden en zitten nu op de Skyline Drive, de weg die langs de hoge bergen rijdt, en dus steeds prachtige uitzichten op de omgeving geeft. Ineens steekt er een hertje over, even later gevolgd door een kleintje; altijd leuk om mee te maken. De weg loopt voor 31miles tot de eerste afslag. Dat is toch wel een eind, met alleen maar dezelfde weg, bossen en uitzichten. Eigenlijk hebben we het wel gezien; en gelukkig dat ik mensen op het forum had die me hier al voor gewaarschuwd hadden (ik wilde in eerste instantie de hele Skyline Drive volgen, ongeveer 105miles, vanwaar de Blue Ridge Parkway start). We wisten dus al dat we bij Luray zouden afslaan.

IMG_7885

We vermaken ons wel, met name ik (op het moment dat Yvonne even rijdt) omdat ik van iedereen foto’s aan het maken ben, maar dat niet zo op prijs gesteld wordt. De mannen houden steeds hun handen voor mijn lens, totdat ik ineens ‘uit de heup’ wat foto’s schiet ! Dat levert natuurlijk schuine foto’s op, maar we hebben wel lol !

 IMG_7888

IMG_7889

IMG_7891

IMG_7892

Bij Luray (overigens je ziet overal in de omgeving hier borden met grotten) heb je de grootste grotten hier in de omgeving en een National Landmark, vooral met veel van die druiprotsen. Een foldertje had ik ook al uit het hotel meegenomen. Als ik vraag of de mannen hier zin in hebben, wordt dat niet heel enthousiast ontvangen. Sterker nog, van hen hoeft het niet … OK, ik dacht voor hen dat het leuk zou zijn. DAN gaan we naar het Safaripark en als ik daar het foldertje van laat zien, worden ze helemaal enthousiast ! Nou, gelukkig dan maar. Nog dik 2 uur rijden, het is inmiddels al bijna 12uur, maar ook al goed in de buurt van onze overnachtingsplaats.

We vervolgen onze weg de bergen en Shenandoah uit naar de doorgaande rijksweg. Rond 12:45 zien we ineens een Walmart en onze grote flessen drinken zijn op; toch maar even stoppen dan. We slaan nog wat rosbief in, genoeg drinken en zelfs weer Dove ijsjes, die we gelijk laten opeten. Als we bij de kassa staan, zien we dat onze zelfde grote koelbox die we vanmorgen bij de Walmart gekocht hadden, hier nog verder afgeprijsd is ;-) ! Gelukkig niet zoveel, anders had ik hem hier weer ingeleverd en opnieuw goedkoper gekocht, maar dat vond ik nu wat ver gaan !

 IMG_3936

IMG_3937

Yvonne eet lekker wat stukken kip die ze bij de Walmart gekocht heeft, maar dat wordt toch een kliederboel in de auto (hadden we kunnen weten natuurlijk), maar we wilden toch al bij een rest area stoppen om te lunchen. Dus rond 13:10 gaan we de rijksweg even en vinden een lekker overdekt tafeltje; de temperatuur is inmiddels al naar 28 graden Celsius opgelopen en de zon laat zich ook geregeld zien.

 IMG_7898

IMG_3939

We maken lekker de broodjes op, de rosbief op EN de aardbeitjes ook. Zowel op brood, als ‘uit het handje’, heerlijk zijn ze. Dat geeft weer wat ruimte in de koelbox die weer opnieuw ingeruimd wordt door Yvonne. We zijn weer lekker gevuld en kunnen dus weer op pad. Heb hier zelfs nog even mijn broertje aan de lijn, die in een Starbucks in Boston zit, na een weekje Chicago. Daar gaat hij ook morgen de finale kijken. Hartstikke leuk, zo dichtbij (in ieder geval in dezelfde time-zone), maar toch zo ver weg ;-) !

Yvonne neemt het stuur weer over, en ik rommel wat op de laptop, werk de weblog weer verder bij, terwijl de temperatuur oploopt naar 31C. Rond 14:45 komen we aan bij het Safaripark in Natural Bridge (de Natural Bridge slaan we over, volgens velen een veel te hoge entree voor wat je te zien krijgt). Het is een klein weggetje, je denkt echt dat je verkeerd rijdt, maar we komen ineens bij de ingang. We betalen $ 16 p.p. en krijgen de vraag hoeveel ‘voer-emmers’ we willen, ze zijn $ 3 per stuk of 4 voor $ 10. Doe dan maar 4 emmers … En dat zijn volle bakken zeg ! We krijgen eerst de regels te horen (niet uit de auto, niet roken, ramen niet eens dicht doen, etc) en dan mogen we gelijk doorrijden.

IMG_3941  IMG_3942 

En als we naar binnen rijden weten we niet wat we meemaken. We zien overal lama’s (voor wie het niet weet: we hebben dus 2 grote beren/honden, een grote bruine die Kuzco heet, genoemd naar Keizer Kuzco, de Disney-film, waar het dus een lama is; dus wij zijn gek op lama’s en beren !) … We hebben alle raampjes dus open en ze komen gelijk op je af en steken hun kop naar binnen. Wat je dus NIET moet doen (wat ik dus deed), is de emmer in de auto houden en op die manier voeren. De beesten zijn namelijk niet heel kieskeurig en het eten vliegt dus door de auto (en over mij), wat natuurlijk al tot de nodige lach-salvo’s van Yvonne en de mannen leidt … De volgende keer houd ik de bak dus ‘buiten’ de auto, en dat gaat een stuk beter ;-) !

 IMG_7903

IMG_7907

IMG_7911

IMG_7914

IMG_7922

IMG_7925

IMG_7943

IMG_7952

IMG_7956

We zijn natuurlijk al helemaal gek op beesten, dus dit is voor ons groot feest. Er zijn niet alleen heel veel lama’s, maar ook herten, koeien en meer van dat soort dieren. En die hebben, zo aan het eind van de middag, nog steeds veel trek ! Er komt nog een heel zielig soort reuzenhert bij Yvonne, en Yvonne houdt tactisch haar emmer naar buiten en … heel haar emmer wordt gelijk in zijn bek genomen ! En hij lebbert hem in 1 keer helemaal leeg ! We komen echt niet meer bij van het lachen !

 IMG_7961

IMG_7968

IMG_3947

We komen ook in een gedeelte met dromedarissen, die proberen ook mijn emmer in te pikken, maar ik houd stevig vast. En dan ineens laat hij los, zodat mijn emmer met inhoud door de auto vliegt, en met name over mij heen … Tot in mijn onderbroek zit dat spul !!! Tranen hebben we gelachen. Daarnaast waren er ook emoe’s (wat zijn die lelijk van dichtbij) en struisvogels (wat zijn die indrukwekkend van dichtbij), en allemaal hangen ze makkelijk met hun kop in de auto … We genieten echt volop !

IMG_8001

IMG_3960   

IMG_3954  

IMG_7979

IMG_7992

IMG_3950

Weer een stuk verder zijn kamelen en die rukken bij mij en Matthew de emmer gelijk uit onze handen, terwijl ik echt stevig vast had. Maar deze beesten zijn SUPERsterk. En wat doen ze, ze eten heel die emmer op, gaan er op kijken. Yvonne in paniek, want dat kan toch niet goed zijn. Hij hangt met zijn kop voor mij, en of ik die emmer maar even uit zijn mond haal … Ja doei, zie je die tanden … Toevallig rijdt er iemand van het park langs; geen probleem hoor, ze kauwen er een half uurtje op, stoppen hem soms in hun gehemelte, maar ze zien het meer als kauwgom, ze slikken het niet door. We komen dus weer niet bij van het lachen. Hier blijven we wel 10min staan, ze komen steeds met hun kop weer in de auto, om te kroelen lijkt het wel. Echt geweldig.

 IMG_8116

IMG_8119

IMG_8121

IMG_8128

IMG_8132

IMG_8137

IMG_4012

We vervolgen de weg weer, en komen inmiddels weer bijna bij de uitgang (wat het zelfde is als de ingang), dus weer alle lama’s. We hebben zo’n lol hier; ze lopen ook soms op zo’n manier voor je auto, alsof ze willen zeggen, tot hier en niet verder. We zouden zo nog een rondje maken, of weer morgen terugkomen. Dit is zo geweldig ! We hebben ongeveer 500 foto’s gemaakt (maar ook gewoon heel veel geknipt en hopen op een goede foto). Hier nog wat, om het af te leren ;-) ! Als je het niet leuk vindt, zap er dan maar snel langs ! Aan het eind van de rit, mag je je lege emmer in een grote bak gooien; het zal niet verbazen dat er maar weinig inlagen !!! HAHA !! Bij ons ook alleen maar Robin !

 IMG_3963

IMG_3970

IMG_3973

IMG_3988

IMG_8053

IMG_8064

IMG_8066

IMG_8077

IMG_3996

IMG_4020

IMG_4028

IMG_4042

IMG_4043

IMG_4048

IMG_4057

IMG_4059  IMG_4060

We hebben hier ZOVEEL lol gehad, dit is echt iets voor ons. We parkeren de auto, willen eigenlijk nog een rondje gaan, maar ja … Ze hebben ook nog een stuk waar je rond kunt lopen, en waar ze nog meer dieren hebben. Hier lopen we ook heerlijk te genieten en maken overal foto’s. Het is wel vrij warm weer … Maar dat is weinig nieuws. Zonnetje staat weer helder aan de hemel !

 IMG_4061

IMG_4071

IMG_4072

IMG_4085

IMG_4090

IMG_4105

IMG_4107

IMG_4115

IMG_4117

Na nog heel even in de gift store geweest te zijn, stappen we rond 17uur in de auto, voor het laatste stuk van ongeveer 40miles. Rond 17:45 zijn we dus in het hotel, wat er weer prachtig uitziet; het Sheraton Roanoke. We krijgen weer een prachtige kamer op de Club Floor, maar helaas is de Club Lounge gesloten, omdat het weekend is (de Sheraton’s allebei beetje verkeerd ingepland …). We laten de spullen lekker boven brengen en Yvonne vindt het wel weer best. Die heeft geen zin wat te gaan eten en dus ga ik samen met de mannen op stap.

IMG_4124

We besluiten naar de Olive Garden te gaan, die hier vlakbij zit. Ik opperde nog de Hooters en Robin wilde wel maar Matthew verkoos goed eten boven mooie vrouwen (hm … heeft hij niet van mij) … Als we bij de Olive Garden aankomen, kunnen we net een plekje vinden. Een slechte voorbode, het zit volledig vol met de wachtenden buiten … Daar hebben we geen zin in en aan de overkant is de Red Robin ! Onze zoon heet dus Robin, en zijn kleur is rood, dus dit is echt zijn zaak ! Het is een simpele hamburger-zaak, maar dat vinden we prima. We nemen allemaal iets simpels, ik zelfs een salade. Als we aan de tafel gaan zitten, komen ze allebei aan 1 kant zitten … Heerlijk …

IMG_4126

Dit gaat lekker snel en we besloten voor een toetje naar de Dairy Queen te gaan, wel 6miles verderop. Maar we hebben vakantie, toch !?! We zien ook hoe groot Roanoke is, valt niet tegen. Daarna langs de McDonald voor Robin en tenslotte gaan we nog de Petsmart in, en zelfs de Best Buy, omdat de mannen op zoek zijn naar een cover voor hun Iphones.

 IMG_4128

IMG_4130

Daarna zouden we voor Yvonne nog een pizza meenemen, en google maps is onze vriend. Vlakbij het hotel zit een K-Mart, met daarin een Little Caesar’s, waar ze pizza’s verkopen. Voor $ 5 krijg ik een gigantische kaas-pizza en daarmee gaan we terug naar het hotel, inmiddels is het al 20uur. Yvonne vindt het weer prima, die lag lekker in bed tv te kijken. De mannen en ik gaan daarna nog even zwemmen en van 20:15 - 21uur lig ik met ze in het zwembad en we hebben het weer verschrikkelijk naar ons zin.

 P7100007

P7100016

P7100024

P7100026

Ik duik weer achter de weblog en heb een flinke klus aan het uitzoeken van alle foto’s van vandaag … Het waren er ERG veel, maar als Yvonne en ik samen zitten te kijken, hebben we het weer verschrikkelijk naar ons zin. Om 21:30 zijn de mannen weer keurig zoals afgesproken op de kamer, en we kijken weer de foto’s ! Wat een lol hebben we gehad vandaag. Tot 22:20 ben ik met de weblog bezig en dan is het weer tijd om af te sluiten. Netjes binnen de planning afgerond dus, alhoewel VEEL foto’s, dus inladen zal wel even duren.

Morgen willen we op tijd op weg, want we hebben een flinke rit voor de boeg, en we willen wel uiterlijk 14uur in Boone zijn, om de wedstrijd te bekijken. Dus niet rustig aan doen morgen, gewoon op tijd op weg en lekker doorrijden. We wilden eigenlijk de hele route over de Blue Ridge Parkway rijden, maar gezien de krappe planning, kiezen we er waarschijnlijk voor om de helft over de rijksweg te rijden en dan vanaf Fancy Gap de Blue Ridge Parkway op te gaan. We missen dan misschien wel wat, maar de voetbalfinale gaat toch echt voor !

Allemaal een mooie dag morgen ! En hopelijk een feestje; wij dan in Boone, en daar is volgens mijn mannen ‘niets te doen’ (dat rijmt zo leuk) !!!

29 reacties:

Petra zei

De hele dag heb ik gewacht op je verslag, want ik was zo benieuwd, wat jullie van het safaripark zouden vinden. Ik was een beetje bang, dat ik er te enthousiast over was geweest. Maar ik heb bij het lezen van je verslag nog eens tranen met tuiten gelachen. Jullie vonden het net zo leuk, als wij! Ik vind nog steeds dat voeder terug in onze van! En ik zie, dat jullie de regels ook niet volgden, want de zebra's zouden gevaarlijk zijn ;). Echt heel leuk om te lezen, dat mijn tips goed uitvielen. Volgende keer, dat we Katja naar Virginia Tech brengen, wil ik weer naar die safari! Veel plezier nog verder.

alberdina zei

Erg leuk verslag van vandaag ik heb vreselijk gelachen en vooral om het beeld materiaal veel plezier morgen en een fijne wedstrijd (ik moet het met een telefonisch verslag doen want veder vind niemand bij ons thuis voetbal leuk dus onze dag is gepland in de universal studio's)

Petra zei

BTW, ik vind je laatste alinea heerlijk! Ik begon al te denken, dat jouw kinderen perfect zijn. Dat "er is niets te doen" horen wij ook regelmatig en dan blijkt het opeens wel heel leuk te zijn ;).

Twinmom1995 zei

Wat gaaf zeg dat safaripark.
Was die kip van de Walmart bij jullie ook zo lekker? Wij hebben dat gisteren ook gegeten.
Succes morgen met de wedstrijd.
Hier zijn ze al zenuwachtig.

Corry zei

Wat een fantastische dag was dit. Heb ook luidkeels zitten lachen bij al die dieren die maar slordig eten.
Misschien genoeg te doen in Boone? ;)

Mike, Davina en Sem zei

Wat een geweldige leuke foto's!!
Ziet er super leuk uit dat safaripark!

Groetjes
Davina

Agnes zei

Wat hebben jullie genoten...t klinkt afgezaagd,maar jullie blije lachende gezichten! HEEEEEERLIJK en het gevoel met je mannen samen!!!!!!! Ik herken dat zo... T leuke was ook dat ik al voor ik het las dacht, o jeeeeee die willen starks NOG een rondje doen,maar het zijn dus weer superfoto's en niet EEN teveel. O zo. GA ZO DOOR.Succes morgen met rijden.Liefs

Sonja zei

Wat heb ik gelachen, werkelijk een geweldige ervaring dat voederen. Dat jullie plezier hadden was ook wel te zien, het spat ervan af. Jullie zijn een enorm leuk, bruisend gezin die van alles kunnen genieten.

famscheepensgoesorlando zei

dat is nog eens een safari park mijn god wat leukkkkkk...en wat een super leuke fotos echt lachen....een super dag dus weer...wordt wel een beetje saai zo met al die super dagen ;-)...maar goed...we horen trouwens niks meer over je mystery gedoen ??? krijgen we nog een hintje of iets te horen ???of kom je in orlando ineens met de grote onthulling...
moet trouwens wel lachen om da gedoe met die koelbox ...och jee mijn man zou dat voor geen goud doen terug gaan en omruilen...die zou gewoon zeggen koop die grotere en maak maar iemand blij met die kleinere...en trouwens wel jammer dat de mannen niet naar hooters wilden...maar die tijd dat ze die keus anders maken komt nog wel...net iets te vroeg...net zoals die bed foto...dat kan nog allemaal net...maar als de blogs worden gevolgd door vriendinnekus dan denk ik dat ze er echt niet blij mee zullen zijn...maar dat is dus nog niet aan de orde...
geniet van jullie quality time samen...en nog een fijne vakantie...
en morgen allemaal in het oranje en de hele dag zingen hup holland hup....
groetjes en have fun
marij

Barkies zei

Wat een lol kun je hebben met een paar emmers voer. Fantastisch hoor en het spat van de foto's af, vooral die van Yvonne als al dat voer op je schoot ligt.
En die mannen van je worden ineens groot hoor vinden wij als we de foto's zien.

Petra zei

Wat een super verslag weer.....en dan de foto's........alsof we er bij waren. Wat zullen jullie een lol gehad hebben!

kimmie zei

Heerlijk verslag zeker over het safaripark en die foto's helemaal top!!!!!! Gaaf al die dieren zou ook wat voor mij zijn. Heeel veel succes ook met de wedstrijd en met het doorrijden daarvoor.
groetjes Kim

Ronald zei

Zo, er druipt weer veel lol af van de foto's. Geweldig om te zien hoe die beesten met hun kop in de auto hangen.

Succes morgen en op tijd zijn !!!

Gr. Ronald

Tinnetam zei

We kunnen haast letterlijk jullie woorden horen bij het zien van de foto's van de safari. Je kunt je voorstellen dat wij nu ook helemaal in een deuk liggen :-)

En ook wij betwijfelen of de mannen de bed-foto op hun Hyves pagina zullen zetten ;-)

Heel veel plezier vandaag, rij veilig naar Boone. En mochten jullie daar niet zo veel kunnen doen, dan is een relaxdag volgens mij ook geen straf. Wat een energie hebben jullie zeg !

Have a nice & orange day :-)

Teleton zei

Kijk, tegen zulke beessies kan AH toch mooi niet op. Heerlijk verslag weer van het grote genieten van kleine dingen.

Jesse zei

Wat een heerlijk verslag heb je vandaag geschreven, ik heb heel hard mee moeten lachen om die gekke dieren. De manier waarop je het beschrijft, en dan maken de foto’s en jullie blikken daarop het echt wel af hoor. Superleuk!!!
Gelukkig was de grijze lucht op de skylinedrive niet zo erg dat je geen uitzichten meer kon zien. En zelfs een hert en een babyhert gezien. En dan weer een mooi hotel en upgrade, we moeten allemaal maar eens een cursus omgaan met hotelpersoneel bij je volgen ;-)
Wat een geweldige foto van de mannen slapend!
Heel veel plezier morgen met de wedstrijd!

Roberto en Wendy zei

Ik heb me kappot gelachen bij deze update, de foto's en de uitleg erbij lieten me werkelijk schateren.

Geweldig werk allemaal :) ik geniet met volle teugen van deze blog. de overvloed aan foto's en de altijd gedetailleerde uitleg laat me elke morgen op het internet komen.

Marja zei

Kijk, het is natuurlijk niet zo vreemd dat je zoveel volgers hebt, die komen allemaal om te lezen hoeveel aardbeien, rosbief en ijsjes jullie eten.
En dan ook nog eens al die lol die jullie als gezin met elkaar hebben, dat is gewoon heerlijk om te lezen.
Aandoenlijk ook die bed foto, was bij ons ook altijd zo, twee handen op 1 buik, tot de pubertijd toeslaat en er vriendinnen bij gaan komen, dan wordt de "broederschap" toch wel anders, volwassener lijkt wel...geniet dus maar flink van deze oh zo heerlijke periode. (heimwee)

Han en Ryan zei

Nou, wat een geweldige dag hebben jullie gehad zeg!! Ach je, of het nou een lama of een Newfy is ;-) Kuzco is trouwens wel echt een geweldige naam!

Dat safaripark gaat op ons lijstje!! Wij konden jullie plezier meevoelen hier, het zag er super uit!

Hopelijk hebben jullie kunnen doorrijden vandaag zodat jullie lekker naar de wedstrijd kunnen kijken. Super! Keep up the good work!

van Velzen Florida 2010 zei

Leuk hoor die beesten in je auto. Zit er niet 1 verstopt ergens? Zo te zien hebben jullie veel plezier.

En lekker hoor die aardbeitjes.

Geniet nog lekker van jullie rondreis. Leuk om het te lezen allemaal.

Groetjes,
Meriam

Reny zei

Wat een heerlijke dag en super dat safaripark. Ik kan me voorstellen dat jullie ontzettend gelachen hebben.

Veel plezier in Boone!

De Somertjes zei

Hoi Robert-jan en Fam!
Wat hebben julie het weer verschrikkelijk naar julie zin,heerlijk zeg,het genieten spat weer van ons scherm af.

leuke foto's ook,vooral van die safari haha,geweldig!
Nog heel veel plezier groetjes!!
Marjolein en co

Monica zei

Vandaag opnieuw naar jullie weblog gekeken. We waren nieuwsgierig naar hoe het jullie de afgelopen twee dagen is vergaan. Wij vonden Manassas NP toen ook erg de moeite waard. Bij ons ging het toen niet helemaal goed bij het schieten (was toen erg komisch) en onze kids verbaasden ons toen door zich in de kleding van die tijd op de foto te laten zetten. Uiteraard willen ze die foto nu niet meer zien. En daarna Shenandoah NP. Wij hebben er toen in een houten lodge gelogeerd maar dit safaripark hebben we blijkbaar gemist, en dus blijkbaar ook een hoop lol! Wat een boel foto's ook, wij dachten dat wij altijd veel foto's maakten.. Ben weer benieuwd naar de volgende verslagen! En inderdaad het is niet voor niets dat jullie zoveel volgers hebben. Bij ons was de 'hoeveelheid rosbief' ook al opgevallen!!

marlous zei

Leuk dat we gister even met jullie mee hebben kunnen lachen over de telefoon, nog leuker nu ik de foto's erbij zie!!
Succes met rijden vandaag en veel plezier met de wedstrijd.
Groetjes,
Marlous

paula zei

Nou dat safafipark ziet er echt een stuk beter uit dan die wij van de week gedaan hebben, we kregen ook allemaal maar een halve wortel om te voeren. :(
Maar ik zal deze sowieso onthouden voor het geval dat wij eens die richting opgaan.
Leuk met die koelbox, dat komt mij ook niet onbekend voor. :)

Veel plezier bij het voetbal vanavond (vanochtend), maar het is geloof ik al begonnen.

Gr. Paula

Tiggergirl 2010 zei

geweldig zeg dat safaripark. Zou ook wel iets voor mij zijn hoor.

Maar ik moet nog ff wachten.

Nog veel plezier hoor, tot de volgende blog.

Evelyne zei

hihi, wat een fantastische foto's en verhaal. Heerlijk dat jullie zoveel lol hebben. Keep it up!

Alex zei

wat een heerlijk verslag !
Ik heb echt hier de tranen over mijn wangen lopen van het lachen. Kan het me al helemaal voorstellen als die beesten aan zo'n bak aan het trekken zijn. En dan het vrouwtje maar goedbedoelde adviezen geven: haal die bak uit z'n bek, doe dit haha

Veel plezier !!

Pieter en Petra zei

Zo hee, dit is echt helemaal geweldig !! Jammer dat Petra bang is van zulke dieren. ( Ze houdt het liever op jullie Kuzco ). En ff 500 fotos maken in zo'n gaaf park is dan ook niet verwonderlijk.

Maar als ik mag kiezen tussen Olive Garden en Hooters, nou dan weet ik wel ;-)

Groetjes,
Pieter "PenPe"