zaterdag 3 juli 2010

De laatste voorbereidingen

We zijn er klaar voor ! Een hele relaxte laatste dag plus deze ochtend. Normaal is het ‘s ochtends toch altijd weer haasten, maar nu tijd zat. Gisteravond was alles bijna al klaar, dus deze ochtend was rustig. Ik heb bijna 110 volgers op deze weblog, en de enquête is door veel mensen ingevuld, al houd ik de spanning er nog in ;-) ! In ieder geval hartstikke leuk, en hopelijk vinden jullie het verslag dadelijk ook weer de moeite waard.

Yvonne heeft het hele huis zelfs aan kant, maar dat is ook wel aardig als we voor de hele periode oppas hebben gewoon in ons eigen huis, voor de honden en katten ! Erg prettig.

IMG_7758

IMG_7768

Wat zullen we die weer gaan missen …. Maar, een goed gevoel dat er iemand lekker bij ze is. Afgelopen week hebben we lekker met z’n 4-en naar de films National Treasure 1 en 2 gekeken, zodat we weer wat kennis hebben opgedaan van de historie van de US. En we komen op aardig wat plekken uit deze films, dus dat is altijd leuk.

De koffers en tassen zijn gepakt. Het is toch wel meer dan we gedacht hadden, en met 2 koffers gingen we het bijna niet redden, dus voor het gemak toch maar een 3e koffer (er zal ook wel weer wat extra’s mee teruggaan). Daarnaast 2 trolleys (waarvan 1 letterlijk helemaal vol met al onze diabetes-spullen, we willen niet dat een koffer kwijtraakt of zo …..) en mijn golftas. Ik hoop dat het zo gaat passen …

Om 10uur komen Denise, Joey, Chloë en Levi ons gedag zeggen en brengt daarna Joey ons naar het vliegveld. Daar zijn we dan hopelijk rond 11uur, want het inchecken ging om een of andere reden weer eens niet online, terwijl ik wel weer alle gegevens heb ingetikt … We zullen het zien; we hebben vast wel plekken op de vlucht.

Mijn voicemail staat op ‘afwezig’, mijn out-of-office staat aan, dus hopelijk wordt ik niet teveel gestoord op deze trip (al weten degene die me kennen al hoe het ongeveer zal gaan ….). Ik ga de laptop afsluiten en inpakken, en dan de auto inladen en dan kan onze vakantie beginnen !!!

Om onze vlucht te volgen, de KL 641 om 14:00 van Amsterdam naar New York JFK, klik HIER !

GOODBYE !

13 reacties:

Tinnetam zei

Hoi lieverds,

We wilden jullie nog persoonlijk komen uitzwaaien op Shiphol, maar werden veel te laat wakker. Daarom zwaaien we jullie nu via jullie blog virtueel uit.

Een heel goede reis, een te gekke vakantie en heel veel plezier tijdens / met ........ Je vult zelf wel in wat hier eigenlijk moet staan ;-) We kijken nu al uit naar veel foto's.

Geniet er van !

Greetz vanuit een zonnig Zeeland

kimmie zei

Wat een leuke beestenboel hebben jullie.. Hoop dat de reis voorspoedig gaat en heeeeeellllll veel plezier!!!!!

derrobbie zei

Vanuit het het 'hoge noorden' ook een super vakantie gewenst, maar dat komt zeker weten goed.
We zijn heel benieuwd hoe jullie de trip naar de top van het Vrijheidsbeeld ervaren :)

Karen aka Cloggie68 zei

Keurig op tijd vertrokken en aankomst voor schema... kan de vakantie beter beginnen?? Veel plezier!

famscheepensgoesorlando zei

een goede reis allemaal

pumi1000 zei

Goede reis!!!!

Alex zei

het volgende verslag zal van Amerikaanse bodem zijn ! We zijn benieuwd. Hele goede reis

Sylvia zei

wat een leuke beesten hebben jullie! inderdaad een fijn idee dat er iemand is die voor ze zorgt, altijd maar weer een hele geruststelling! Ik ga jullie verhalen vast met heel veel plezier lezen. Die tour bij the White house zou natuurlijk helemaal super zijn om te doen. Geniet van al het moois en veel plezier!

Agnes zei

Die box gaat natuurlijk nooit weer weg!!!!!!!!!!!! wat een plaatje. En welkom in New York he, want dit lees je pas als je bent aangekomen. En wel te rusten. Liefs

arianne zei

hoi,

Ik wil jullie een goede reis wensen (al hoewel jullie al even onderweg zijn als ik dit type)
Geniet van jullie vakantie. En wij zijn klaar om te volgen hoor. Je schrijft altijd zo lekker uitgebreid!, alsof we zelf meereizen :-))

Heel veel plezier met alles wat jullie gaan doen.

Arianne

"Rick, Sunshine State" zei

Een hele goede vakantie toegewenst, ben erg benieuwd naar jullie avonturen!!

Agnes zei

tinnetam.... TOCH ze uitgezwaaid he......en gelukkig zijn ze veilig geland... pft ben ik altijd weer blij om. genieten maar hoor .....

Pieter en Petra zei

Hoi Robert-Jan & Yvonne,

Wat hebben jullie een prachtige verzameling huidieren, de een nog mooier dan de andere !

Mochten jullie nog een oppas zoeken voor de 'big dogs', Petra wil best wel ;-)
( Petra is helemaal gek van St Bernards )

Groetjes,
Pieter & Petra "PenPe"