donderdag 1 juli 2010

Nog 2 dagen - wat laatste zaken

De tijd vliegt voorbij, dus dat betekent inmiddels nog maar 2 nachtjes te gaan. Morgen om 8uur kan ik in principe al inchecken voor de vlucht, dan gaat het toch wel echt dichtbij komen.

Heel leuk dat er zoveel mensen gestemd hebben op de enquête; en de tussenstand is voor ons wel leuk om te zien ! Maar ik zeg natuurlijk nog niets, ik laat het spannend tot het eind ;-) !

De afgelopen dagen hebben we nog wat kleine zaken afgerond. We hebben tickets voor Seaworld geboekt, met een mooie actiecode kregen we de tickets voor $ 60 p.p. (actiecode: pepsi2010). Dat is een mooie deal, alhoewel de totaalprijs voor 7 personen dan toch wel een beetje tegenvalt …..

seaworld

Daarnaast heb ik ook besloten om toch maar mijn golfset mee te nemen. Ik ben bang dat ik spijt krijg als ik het niet doe … De eis van Yvonne daarbij is dat we dan wel een grotere auto reserveren om vanaf het vliegveld naar Manhattan te rijden, en niet in een reguliere (kleine) yellow cab. Na wat tips op het forum een reservering gemaakt voor een mini-van bij Carmel, die ons op het vliegveld oppikt zodra we de koffers hebben. Ben benieuwd hoe dat gaat bevallen; de prijs vond ik in ieder geval alleszins redelijk, oftewel niet veel duurder dan een gewone taxi.

Minivan Carmel

Vandaag ook naar al ‘onze’ hotels een fax verstuurd met het vriendelijke verzoek om een kamer met 2 queens bedden voor ons te reserveren. Een beetje slijmen kan geen kwaad natuurlijk ;-) ! Daarnaast heb ik nog weer geïnformeerd bij mijn collega voor de tour door het Witte Huis, maar helaas nog geen ‘witte rook’ … En vandaag al onze informatie/bevestigingen/kortingscoupons e.d. uitgeprint. Tenslotte ESTA voor de mannen en mij bijgewerkt en aangevraagd voor Denise, Joey, Chloë en Levi. We zijn allemaal goedgekeurd !

De mannen hebben gisteren nieuwe Nintendo DSi XL gekregen, dus die zijn hard bezig geweest om veel nieuwe spellen te verzamelen, zodat ze onderweg op al onze tripjes in ieder geval iets te doen hebben. Het gaat nu allemaal lekker dichtbij komen !

Als laatste weer een nieuwe hint; de locatie is omgeving Greater Orlando !

16 reacties:

Nancy. zei

Ongelofelijk hoe je het weer allemaal geregeld krijgt.....jullie gaan gewoon ''alweer'' bijna!! Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn (al kan ik me er nu even niks bij voorstellen) maar oke dat komt wel weer!!

Ik mail morgen nog even, ik had graag wel nog iets meer details ;-)

Geert Jan Somers zei

Jeetje... wat lekker zeg, jullie zijn er alweer aan toe, wat gaat dat toch weer snel. Wij tellen nog rustig af... nog 4 weekjes ;-)
Wel fijn dat we de komende 4 weken geheel in de stemming kunnen komen door je weblog te volgen.

Groetjes, Geert Jan

Han en Ryan zei

Wauw het is alweer bijna zover voor jullie! Leuk dat jullie met de hele club nu in Orlando verblijven! We zijn wel een beetje jaloers op jullie NY-toer, hoor! We gaan jullie volgen en kijken of dat wat voor ons zou kunnen zijn in de toekomst!

Goede reis, veel plezier en ben benieuwd naar de bijzondere gebeurtenis!

famscheepensgoesorlando zei

een goede reis alvast..
en je wordt gevolgd

Ronald zei

Ik had je via de mail al een hele goede reis toegewenst maar doe dat hier nog een keer.

En laat ons meegenieten van jullie reis die vast weer ouderwets gaat worden. De vooruitzichten zijn goed.

Gr. Ronald

Mike, Davina en Sem zei

Ook ik wens jullie alvast een goede reis!
En ik zal ook weer gaan genieten van jullie verslag.

Groetjes
Davina

"Rick, Sunshine State" zei

Wat is de tijd omgevlogen, ik ga jullie een goede reis en een heerlijke vakantie toewensen.

Ik hoop dat je de Suburban meekrijgt... Ben erg benieuwd naar je blog en de foto's.

Rick

Anita zei

Een hele goede reis gewenst. Ben heel erg benieuwd naar jullie verhalen. Vooral deze reis wordt zo herkenbaar, hartstikke leuk.
Groetjes,
Anita (Tans4USA)

Karen aka Cloggie68 zei

Ik ben benieuwd naar de blog en twitter updates... heerlijk om weer te volgen, hoop dat we in Italië op de camping wifi hebben anders heb ik een hoop bij te lezen na onze eigen vakantie!

Aggie zei

Jullie zijn er klaar voor!! En wij zijn er klaar voor om mee te lezen met jullie avonturen op deze prachtige reis. Ik wens jullie een goede vlucht en een super vakantie toe!!!!!!!

Agnes zei

De EIS van Yvon vind jij toch niet zo erg?? haha een grotere auto en ik hoop dat je geslijm bij de hotels gehonoreerd wordt, afwachten en morgen gaan jullie al.... Je kijkter lang naar uit en dan ineens is het zover he. Liefs

Jesse zei

Nog 1 nachtje slapen en dan genieten. Ik hoop dat de hotels allemaal aan je wens voor 2 bedden kunnen voldoen, anders zal het wel erg krap worden ;-) Maar dat gaat vast goed komen.

alberdina zei

Wij zijn er net zo klaar voor als jullie alvast een goede reis en veel plezier!

Tiggergirl 2010 zei

Hey MattRobb,

Met plezier lees ik je log hoor. Prachtig om te lezen met die priceline dingen en zo.
Zou dat ook zo kunnen met hotels in VEGAS?
MM misschien ff in verdiepen.

Ik wens je alvast een hele goede heenreis. Een prachtige rondreis en een bijzonder leuke terugreis.
Misschien wordt Ned. wereldkampioen, mis je wel het kampioensfeest.

Bon Voyage,

Tiggergirl

Alex zei

Jaja, het gaat dan toch echt beginnen. Vorig jaar hebben wij ook gebruik gemaakt van Carmel in New York. Werkt super en inderdaad prijs gelijk aan yellow cab

Bianca (jerbia) zei

Ik wens jullie een hele goede reis en heel veel plezier! Geniet ervan!

Groetjes,
Bianca